Hati Berdebar

salam..:)

da seminggu lebih exam da berlalu..cikgucikgu aku tengok ade yang semangat nak tande kertas exam..ade tu,baru satu kertas da stop kan..(satu kertas pon tak habis..kuikui)erm..aku tahu yang cikgucikgu ni tak ade mood nak tande kertas exam tu..



kot cmni la kertas exam budak kelas aku an..

alahai cikgu..kami semua ni bukan duduk kat sekola yang standart macam cikgu..setakat sekola felda yang tak berapa nak vogue..iyela kan cikgu kan sekola kat sekola sbp, mrsm..lepas tu mula nak bandingbandingkan..mane la ati aku ni tak cuak..rase macam bodoh sangat..cikgu, saidina Abu Bakar pun pernah bersabda..yang berbunyi..didiklah anak kamu mengikut zamannya..bukan mengikut zaman kamu..kalau cikgu rase penat nak ngajar kiteorang, pergi ajar sekola yang memang pandai tu..result yang sure gempak tu..sepanjang minggu lepas dan minggu ni (tak termasuk ari sebab aku tak sekola..huhu) baru 5 kertas je dapat..iaitu b.Melayu, Sejarah, p.Islam, Mathematics dan Biology..<semua di sebelah aku dapat A dan A- cume Bio je aku dapat C..alahai..kire bersyukur la tu..tak sngke boleh dapat 4A buat mase ni..amazing!!!ari Isnin ni 15  November..ari anugerah cemerlang..dan kemungkinan aku rase cikgu beritahu sape manusia bertuah tu ari ni jugak..aku plak kat rumah ni..sakit tekak melanda la...bukan aku tak tahu sape yang bakal naik pentas tu..semestinye bukan aku..hahaha..(sedih sebenarnye ni..)aku sedar dan tahu yang aku ni bukan pandai sangat pun..alala je..uhukx..(sengih dan batuk gedik..hahaha)yang paling aku takut kalau aku ade gagal..oohh!!tidak!!tak dapat kredit pun tak ape asalkan lulus suda la...terutamanye Addmath ngan Physics..huhu..tu subjek killer aku tahu tak??nak lulus punye la susa..rase kalau terjun bangunan pun belum tentu aku lulus..haha..kalau tak lulus mahu tak aku frust menonggeng..adohai..

AAARRRGGGGHHHHH!!!!!!!

takmo takmo gagal..tak sanggup tengok gred G uh..buruk sangat..kalau D kire ok lagi la..sebab lulus...tapi untuk SPM nanti tak boleh gagal dan tak boleh takat lulus je..tapi kene kredit..wajib!!!nak masuk U skrang result kene la okeoke..kalau tak..habis la..bak kate nabil..'lu, pikirla sendiri!!'jadi, kene la usahe lebih sikit..(walaupun aku ni agakagak pemalas skit..haha)

salam..:))

0 person:

Post a Comment