Favourites Stuff

salam..:DD



korang mesti ade barang barang yang korang sayang kan???ape perasaan korang kalau barang kesayangan korang tu hilang???perrhh..sure boleh giler kan?disebabkan saia ni perempuan dan masih remaja(kanak kanak besar bak kate mak..hehe)kalau barang kesayangan aku tu hilang atau rosak..perkare perkare yang aku akan buat ialah :
1.cari kat sume tempat
2.muke da panik giler...
3.mule sepah kan sume bende
4.tanye adik adik
5.bgtahu mak abah
6.saia nangis sekuat kuatnye..:D
hahaha..kelakar kan??tapi tu la realitinye..aku memang sayang giler barang tu kalau da tertakrif sebagai aku punye..hah!!jangan sentuh atau amik tanpe kebenaran aku!!kalau tak mati aku kerjekan..(serious ni...)ni la antare barang barang kesayangan aku..

ni hp aku..hadiah pmr..:D
nak yang walkman yang slide tuu..

sebenarnye mase upsr dulu aku dapat hadiah hp gak..tapi hilang kene curi..kat sekola plak tu..aish!!sadis betol la..gggrrrrr..geram betol la sape yang gatal sangat curi hp aku..sim aku tu!!!!

entri sebelum ni aku da cite pasal novel ni kan??so, this is my fav one..
aku banyak novel..lagi lagi dari pts..aku sayang gak novel novel lain tu..but ni lagi bermakne la...sebab pasal The Twilight..huhu

my cap...aku tak ingat aku beli kat mane...
tapi aku suke pakai..lagi lagi bile aku rambut pendek..:o

sweett!!huhu..
aku pernah tertinggal kerongsang princess aku kat terengganu..mase tu gi rombongan ke kelantan dan terengganu..perrhh!!!sadis dan sedih betol...


my volet..
accually ade lagi due..tapi aku tak minat sangat..sebab so PINK dan tak kene pada pandangan mate aku..


my memories..baby minie album picture..:)
sume kenangan aku ngan kawan kawan mase lower form...yupp...i miss they damn much..


aku nak beli macam macam..tapi tak termampu..haha..sendiri mahu ingat la kan? aku ni pelajar sekola..bukan da keje pon..jadi kesimpulannye aku kene jage barang barang yang aku ade ni jangan bagi hilang..huhuhu..kalau tak mahu merane aku kehilangannye..aiseh..(nape poyo sangat ayat aku ni??)oke la..sampai sini jela ek??

salam...:DD

0 person:

Post a Comment