Monday, May 2, 2011

Bila semua ni nak berakhir ?

salam !

yupp ! bila semua ni nak berakhir ? erm...ntah la..aku sangat sangat penat ngan semua dugaan ni..dari mula mula aku pindah pulapah, sampai la sekarang..macam macam dugaan yang aku dapat..memang dapat selesaikan semua tapi kesannya pada diri aku sendiri..semua tu wat aku fikir aku tak wujud kat n9 ni lagi bagus..tapi ain, azza dan aten mesti terasa kalau aku cakap macam tu..macam aku tak menghargai dorang..eh ! pembetulan ye ? saia sangat sayangkan bestfriend saia tuu !! huhh ! serius aku cakap ! aku da tak larat nak lalui dugaan ni lagi..aku ni cuma manusia biasa, lagi lagi aku yang tak kuat nak lawan cakap cakap orang..menangis ? penat taw tak ? bengkak suda mata aku ni..

hey ! kenapa ade orang terdesak sangat sampai wat sesuatu tak fikir kesannya ? ade satu pepatah katanya, 'kejahatan tak akan dikira sebagai perkara baik, walaupun kejahatan itu digunakan untuk kebaikan." hah ! tengok tuu..aku tak kata aku ni baik sangat tapi aku berusaha untuk jadi baik..aku berusaha nak jaga ati orang lain..tapi orang lain tak pernah cuba cuba jaga ati aku..aku tak mintak pown untuk jaga ati aku..tapi bila cakap aku tak reti jaga ati orang..nak cakap sikit kamu ade nak jaga ati saia atau orang lain ? huhh ! tak guna gak cakap macam tu..kalau orang da cop kita tak berguna, sampai mati kita tetap dikira tak berguna..btw, aku tetap berusaha untuk jadi kawan yang baik untuk semua orang..Insya-Allah :))



ape ape pown, sebagai hamba Allah aku harap dan sangat sangat berdoa yang semua ni akan berakhir..sama ada dugaan tu akan berhenti atau aku da tak ade lagi..(kat n9 ni atau kat bumi Allah ni) harap korang sabar ngan aku..aku ikhlas berkawan ngan orang semua..

satu je pertanyaan aku "bila semua ni nak berakhir ?"



salam :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Show Comments: OR

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. cntik gmbr.!!kat mne n bile???.. btw ..sbar lah.. may be xlame lagi...

    ReplyDelete