Sunday, June 19, 2011

hari bapa ?

as salam..

Selamat hari bapa, abah ! ngee ~ sedap tak kek tadi tu ?main pilih je tu..lagi pun warna kek tu lawa la..hehe !

errmm ! sebenarnya aku tak pernah nak wish hari bapa depan-depan dengan abah..tak tahu la kenapa ? mungkin malu kot..dah besar macam ni, makin malu nak "bersentimental" dengan abah aku..tapi still berani nak bersembang..takpe lah..ape-ape pun aku sayang abah aku walaupun die nampak garang tapi die sangat baik..kalau aku nak beli ape-ape die kadang-kadang rajin nak teman aku shopping..haha ! jangan terkejut..tu lah realitinya..baju atau kasut yang aku nak takde kat situ, die akan cari sampai aku jumpa..kalau aku nak makan pizza ke kfc ke md ke, die akan pertimbangkan permintaan tu..tak mintak pun die bawa pegi makan kat situ..



this my beloved father !
cif insp. shahimi bin yassin <3

kepada budak-budak yang pernah ejek dan hina abah aku, korang memang siot + bangang + tersangat kurang ajar..tu bermakna korang tak pernak nak hormati ayah korang sendiri..korang memang menyedihkan lah ! kalau korang hormat dengan ayah korang, korang mesti tahu perasaan ayah orang lain bile kene ejek dan di hina..sebelum ayah korang plak kene macam tu baik korang hentikan..emo plak aku..hehe ~

till soon ! wassalam..

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Show Comments: OR

No comments:

Post a Comment