Perjumpaan 3 Penjuru 2011

as salam :)



ari jumaat ari tu 8 julai 2011 mula pukul 10 am ade perjumpaan 3 penjuru...ala ~ takkan tak tahu..ade sekolah panggil hari terbuka, hari bertemu pelanggan..mase nak tunggu pukul 10, macam biase la kena masuk kelas dulu..kelas pecutan silibus, kelas math dan kelas physics..budak kelas lain keluar pegi dewan ( perjumpaan form3 dan form5 dekat dewan ujana ilmu ) dalam pukul 9.45 am tapi kami 5science 9.55 baru keluar pegi dewan..mase nak turun dari blok makmal, aku nampak kereta mak..tapi takde membe nak teman pegi sane..so, aku ikut dorang pegi tandas dulu..tak lame pastu ayu datang, die bagitahu mak aku da sampai kat dalam dewan..

mase datang sane mak anim yang tengah jumpa cikgu zarina..mak suruh aku cakap dengan udyn pegi amik nombor giliran dulu..then, aku jumpe arel, die mintak mak aku amik kan result die..alahai ! no hal ! mak aku pun tak kisahla..aku da lame membe dengan die..bile aku duduk kat mak, ayah ayu tengah jumpa cikgu..pas aku da settle giliran aku plak..Alhamdulilah ! result aku baik la drpd form4 dulu..aku dapat 3A1B3C1D1G ( terukkan ? panjang sangat resultnye.. ) nombor6 dalam kelas dan dalam tingkatan gak..then, amik result udyn plak..result die lagi teruk drpd result aku mase lower form..arel balik dengan aku..

aku ajak mak makn lepas perjumpaan..PERRGGH ! udyn mintak makan macam result dapat straight A je..aku, mak dengan arel makan mi kari je..haha ! mi kari lagi sedap woo ! sampai comot tudung aku dek penangan mi kari tu...YUMMYY ! da terbayang da mi kari tu..: p

ape-ape pun aku kene usaha lagi untuk spm ni..trial tak tahu lagi bile..cikgu azwan bagitahu kerja kursus addmath buat bulan julai ni..huuhh ! sibuk, sibuk, sibuk ! doakan aku ye ? 

chaiyok ! chaiyok ! fighting ! :)) wassalam !

3 comments: