Thursday, January 19, 2012

semua da PERGI .

salam guys :)

haha . nape tyra buat title macam tu ? erm ~ sebab sorang2 ahli keluarga tyra keluar daripada rumah pulapah ni haa ~ sadis je kann ? mula2 tahun lepas mase 5 Januari 2011 (tyra ingat dohh :p ) wawa daftar kat SBP Intergrasi Jempol . hah ! sorang da hilang dari rumah ni dekat setahun , masuk tahun ni kira 2 tahun lahh . lepas tu si udyn plak . dia daftar kat sekolah Teknik Tengku Jaafar 30 Januari 2012 nanti . ermm ~ sunyi lah rumah ni nanti . dulu mase wawa ade , memang kerja tyra dan udyn membuli dia . haha . suke dengar wawa jerit plus nangis plus marah2 . terukkan tyra ? hehe . lepas tu , tyra ngan udyn selalu gaduh . kalau kat atas motor tu boleh menangis tyra sebab gaduh ngan udyn ni . tu belum lagi ngan lawak2 bodoh dia . merapu habis . betullah kata peribahasa tu "air yang dicincang takkan putus". gaduh macam mana pun tetap adik-beradik kan ? tyra marah macam mana pun kat dorang , tyra tetap layan kehendak dorang . tuliskan nama , sampulkan buku , teman buat homework , teman pergi sana sini , carikan barang dorang , masakkan untuk dorang dan macam2 lagi lahh . nama pun kakak . 'beginilah nasib diriku yang malang , ooh Tuhan ~' (lagu dalam ali baba bujang lapuk . hehe )
haha . mane wawa ? mane udyn ? takkan tak boleh teka kott 

erm ~ takpe kan ? demi belajar kita kena berkorban sikit . lepas ni , giliran tyra plak yang nak tinggalkan rumah . kang tiba2 lagi jauh daripada 2 adik tyra ni . sape tahu kan ? dorang cuma kan batu kikir dan seremban . tyra nanti , ermm ~ kat mana lah ye ? doakan adik-2 tyra ni berjaya dan jadi orang yang berguna . kiranya dorang berdua ni da capaikan impian tyra selama ni . tyra tak dapat SBP , wawa dapat . tyra tak dapat Teknik , udyn dapat . Alhamdulillah . rezeki masing2 kita tak tahu . yang pasti tyra akan rindukan dorang nanti :D

till then , wassalam .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Show Comments: OR

No comments:

Post a Comment