Segmen : Hanya Itu yang Ku Hajatkan by Cik Dessert

salam guys :)

thanks kat Hana sebab tag tyra dalam segmen ni . thanks jugak kat tuan blog ni haa sebab ajak tyra join segmen ni gakk :)

klik blog Cik Dessert

tarikh tamat : 3 mei 2012 / Khamis

" Ya Allah sesungguhnya Kau Maha Besar dan Maha Adil . Kau berikanlah aku kejayaan dalam kehidupan ni seperti orang lain . Permudahkanlah segala usaha aku untuk mencapai cita-2 ku . Kau berikanlah aku kebahagiaan dalam kehidupan ini dan berikanlah kesihatan yang baik kepada aku , keluargaku dan sahabat-2ku . Sesungguhnya mereka orang yang penting dalam hidup aku . Sesungguhnya hanya Kau yang mengetahui apa yang baik untuk hamba-2Mu . Amin .

tyra tag siapa ek ?
alyah

till then , wassalam .

2 comments:

  1. wah.. moga tercapai.. btw tinggal upu dan matrik je jadi pilihan.. agak2 tyra pilih mana???

    ReplyDelete
  2. @cik dessert : InsyaAllah . aminn ~ upu kot . tapi kena tengok dulu upu tu dia tawarkan course ape .

    ReplyDelete