SPBT Aku Kembali

salam..:)

aku ni rajin ke??question mark bsarbsar kat cni..haha...aku bukan seorang pelajar yang rajin sangat..alaala gitu jela..kalau keje senang memang sure la aku buat..name pun senang..kalau yang memerlukan kudrat aku smpai aku naik lelah..mintak maaf la..memang xnak wat de..haha..name pun xbape nak rajin..tapi kalau babbab bilik spbt ni..memang rajin la aku cakap..lagilagi kalau cop buku, tulis nombor perolehan, kemas kini buku baru n n bla bla bla...(banyak sangat daa...)dulu sebelum menjadi ahli spbt secara rasmi ni, memang darxdarx kelas aku yang wat sume kerje tu...tapi aku n the gang je yang jadi tukang tengok..wat pe la ramairamai wat kerje kat bilik spbt yang agakagak sempit tu...rimas jadinye aku taw x.???tapi skarang aku taw tanggungjawab aku..(ceh! poyo la plak aku ni..)tadi aku ngan emirul(sejak bile tah mamat sorang ni jadi ahli spbt...)jadi pengecop bukubuku baru yang terhormat..emirul siap sorokkan cop tu, xnak bagi orang lain yang cop..terok la ko ni...kesian jugak kat teacher shuhaila coz die antara yang mencari cop tu...nemo, anis ngan meng sibuk kat bahagian failfail, cari cikgu n lastlast sekali nemo ngan anis yang tingga untuk susun buku yang darxdarx form1 pulang...aku stilt mengecop...banyak lagi woo nk cop dan kemaskini..novel bm dan bi form5 dan form2, antologi form5 dan form2..tu sume untuk sibilus baru tahun depan...n buku teks akaun baru pun untuk tahun depan...entahentah banyak lagi dowh..arel plak macam biskut aku tengok..kejap ade kejap xade..macammacam la kerje yang die kene wat...kalah PM kite..kihkihkih...


kirekirenye minggu ni minggu sibuk aku la...coz minggu ni minggu pemulangan buku teks...tu xtermasuk kerjekerje yang aku sebut tadi..adeh..nak merungut xboleh..huhu..wat jela kan...ni baru form1..belum form2 dan form4 yang bakal memulangkan bukubuku dorang...yang tu lagi parah...form3 da settle..jadi xde masalah..form5??entah la...malas nak amik taw..haha



p/s:azza dan ain nape xdatang skola tadi???malas wat kerje la tu..kerjekerje mari...=]

salam..:)

0 person:

Post a Comment