Random Rant #1

salam..:)

sejak cuti ni aku bukan bercuti pown..tapi tusyen tusyen dan tusyen..aiseh..penat siiioooottt!!!ooh Tuhan..serabut kepala aku ni..macam macam maklumat da sumbat..chemistry, addmath, biology..aku tak kesah kalau ade tusyen, tapi kalau hmpir seminggu asyik di kelas je..penat gak..tu belom campur physics yang tah bile nak wat..ooh, cikgu ayu tak payah la wat kelas..haha..bodek punye kes daa.. :D sebenarnye abah aku da mule bising tu..iyela, asyik kelas je..die nak bawak aku ngan family gi cuti cuti malaysia plak..haha..gi gambang water theme park..mandi joommm!!!erm..aku takot plak kalau plan abah tu bertindih ngan reunion kaa aku tu..alahai abah...:(
habis burn la rm6 aku tu..uwaa!!!takpe..redha je an???bukan rezeki kot..ceh!!poyos plak...haha..

oke oke..sume yang atas tu ^..tak la wat ati aku saket..nak taw pe yang wat ati aku saket???jawapnnye,,,,FACEBOOK!!!huh!!memang wat ati aku panas je..lagi lagi orang tu kte kenal dan da membe..tapi bile kte add..hampeh mampos tak nak approve..membe aku yang lain add nak plak approve..cis!!kurang ajar betol!!!ko tengok la nanti..aku ajar ko cukup cukup..(cakap je lebih ni, padahal nak tengok muke budak tu pun aku tak nak..haha)btw, aku memang saket ati dan sedikit jeles ar..huh!!nak taw nape??konon da nak baik baik ngan aku..tapi kat FB tu wat macam musuh plak..hah!!nak perang sangat!!aku campak bom atom dulu!!haha..mampus ko..tak sempat wat pertahanan dan persiapan perang da kalah..hahahahaha

haha..mengarut da aku ni..(betol betol ni..:DD) see u next time..daa...

Random picture for random rant


salam..:DDD

0 person:

Post a Comment