Azam Baru 2011

salam...


huhu..Selamat Tahun Baru 2011..walaupun da beberape ari da berlalu an..lagi pon sebelum ni, aku dalam mood sangat sangat MALAS...malas nak online fb, malas nak update blog..errmm..tak taw la nape aku malas sangat...
oke oke..nak cite pasal azam tahun baru ni..disebabkan tahun ni aku bakal menghadapi tiket penentu hidup aku, aku kene usaha lebih ckit..hoho..(SEMANGAT :D)..meyh, sini aku senaraikan azam azam aku tahun 2011 niyh..

1.tak malas malas..
2.rajin wat homework..
3.rajin wat nota
4.selalu ingat pada yang Esa
5.tetap kan hal tuju hidup
6.dengar cakap mak abah
7.dengar cakap cikgu
8.tak gaduh ngan adik adik
9.sedar tahun ni nak SPM
10.tak nak hampakan mak abah
11.nak jadi penyumbang A untuk skola
12.wat baik ngan sume orang..
13.tak gaduh ngan budak lain baik budak serting atau budak pulapah..
14.nak lupekan sume kisah kisah lalu yang amat pahit (especially ngan budak pulapah)
15.nak berbaik semula ngan budak laki pulapah yang anti ngan aku (kalau boleh..)
16.luangkan banyak lagi mase ngan bestfriends aku tu..
17.beli cd harry potter and the]deathly hallows
18.beli cd the twilight saga : esclipse
19.beli novel twilight : senjakala
20.tak nak online fb selalu (maknenye jarang update blog nanti)



aku stuju..hoho

bayangkan aku secomel niyh mase study...haha

ARRGGH!!! stress ke aku mase jawab SPM nanti???

erm..wat mase ni, tu jela azam azam tahun baru aku kot..huhu..harap aku dapat tunaikan sume azam tahun baru aku tu...InsyaAllah..azam yang atas niyh ^, yang wajib aku tunaikan..ade lagi azam azam lain, tapi tak tunaikan tahun ni pon takpe lagi...bile bile mase bley wat..mungkin tahun ni aku akan sangat jarang online untuk update blog..nak taw nape???kan aku nak SPM tahun ni..jadi, berkorban la ckit untuk belajar dan study..oke la sampai sini je..wassalam..

salam..<3

0 person:

Post a Comment