Ignore is the Best Way

salam .

HAHA ! sebab aku da dapat satu komen baik punye, aku nak wat keputusan...keputusannya ialah :-

-diam je ! jangan cakap kalau tak perlu
-jangan bgtahu komen yang ade dalam kepala aku kat orang
-duduk diam dan wat kerja

sebabnya da ada yang tak tahan ngan aku. oke. tak ape. cakap, komen dan kritiklah aku. aku sangat tak kisah pun. terasa mungkin ada tapi tu kan lumrah alam. tapi kalau aku nak touching, menangis atau segala bagai, tak mungkinlah..aku anggap ni satu cabaran untuk aku sebab kat luar sana (luar pulapah, serting, bbs, bahau, n9) lagi banyak cabaran yang lagi teruk daripada ni..ni sebagai satu persiapanlah bak kata cikgu cikgu terutamanya cikgu kaunselor..hehe..

yang penting sekarang aku kena fokus kat study aku...SPM tinggal beberapa bulan lagi..banyak lagi aku tak catch up..kena banyak rajinkan diri dan tahan diri daripada asyik melepak je..lagi satu, aku kena kurangkan gelak..lagi lagi gelak yang besar..habis keluar ilmu aku..tak sempat nak tangkap balik bak kata cikgu yusniza...haha ! ops ! gelak lagi..lagi pun tajuk ni tak ada kaitan pun..cuma terfikir je pasal tajuk tuu..hoho..oke oke..berhenti la tyra..gi study ke ? aiyoo...till soon..



wassalam :DD

0 person:

Post a Comment