Pertandingan Kawat Kaki Peringkat Sekolah SMKSHK 2011

salam . :DD


13 April 2011 bersamaan hari rabu, ada pertandingan kawat kaki peringkat sekolah..:) ari tu tak silap ade 8 pasukan yang hantar penyertaan..aku da la datang agak lambat, pas tu taw giliran PPIM yang kedua pas kadet polis perempuan...PEERRRHH ! memang tak kelam-kabut aku...ngan baju uniform tak pakai lagi..aku pakai t-shirt je time tu..alahai ! ngan glove lembab lupa nak sidai pagi tu..mase sibuk nak betulkan tudung, cikgu aman tegur butang baju terjatuh...mule-mule memang tak perasan..bile ain cakap butang yang paling atas..hah ! amik ko ! panik aku..lau butang lain takpe lagi..ni butang yang paling penting...aduiyai ! aku bgtaw ustazah..die pin kan balek guna jarum peniti..oke la tuu..boleh cover an ? mase cek pakaian aku da gabra giler..tak dapat nak tengok ngan tenang darx polis perempuan kawat sebab aku cuak, takut, sibuk ingatkan darx darx ni..bile teha suruh amik tempat, ya Allah ! mase tu tak taw la perasaan aku..takut ! ! ! walaupun da lame kawat, perasaan takut dan cuak tu tetap ade..kat sini aku masukkan skit gambar gambar mase pertandingan tuu..








kalau nak tengok pasukan lain klik link ni..
kawat kaki SMKSHK 2011

mase cik azman bagi ucapan aku dengar tak dengar je..bile cikgu azwan nak bagi keputusan...aku da mule takut...yela, tahun ni tak macam tahun lepas ade dua kategori, kategori lelaki dan perempuan..tahun ni campur lelaki da perempuan..aku da predict PPIM kalah ngan kadet polis lelaki..mule mule umum saguhati dulu..antaranya :
-pandu puteri
-krs lelaki
-krs perempuan
-pengakap lelaki
-pengakap perempuan

then, tempat ketiga kadet polis perempuan...wahh ! aku da seronok time tuu..cikgu azwan umun juara dulu pas tu baru taw naib juara..aku, teha, ain, adawiyah dan darx darx ni da tunduk penuh ketakutan (poyosnye ! haha ! ) 

cikgu azwan : juara pertandingan kawat kaki peringkat sekolah, masih mengekalkan kejuaraan (aku tak perasan sangat ayat ni) tak lain tak bukan PPIM...

menjerit + melompat aku...bukan aku je, ain, teha, adwiyah, alliyah semua terkejut..tak sangke giler..Alhamdulillah ! tak sia sia la aku marah marah darx ni...dan kiteorang dapat gi peringkat daerah...tapi tak taw 21 April ni atau bulan 5 nanti..nanti aku tanye cikgu elmy balik...kan aku da cakap happynye macam orang bercinta...tak tergambar ngan kate kate..tahniah pasukan PPIM 2011..teha ! gempak siot ! ! tahniah gak kat pasukan kadet polis lelaki dan perempuan..korang antara yang the best !kite same same gi daerah nanti..:DD ketua platun terbaik plak...ade 4 calon, antaranya :
-ema (kadet polis)
-teha (PPIM)
-fahmi (KRS)
-nasyrol (kadet polis)

pemenangnye, aku da predict awal awal..ema bt adzmi..tahniah beb !

MOOD : HAPPY + TAK SANGKE + BERSYUKUR

till then, wassalam :DD


0 person:

Post a Comment