Ikut Suka Koranglah #1

salam .

'takde orang nak kawan ngan die..', kate amirul aqamal...ooh ! kate kate tu utk aku ye ? tak perasan plak mase tuu..tapi sekarang aku perasan..bile pikir balik mase ari selasa or ari rabu budak budak kelas aku macam tak nak layan aku..makin aku perasan lagi mase ari khamis da semestinya mase ari jumaat..nemo ngan hanim selalu tinggalkan aku, buat aku jalan sorang sorang...terase gak bhai ! ! budak yang lain pun same..yang selalu cakap ngan aku pun da tak cakap ngan aku..ema, mirul, emy, linda, pika, sara, man, keceng, habib, ayie dan amal ( due yang last tu memang da tak nak cakap ngan aku..) aku ingat lagi sampai sekarang, mase ari rabu..aku datang kat linda ngan pika mase dorang wat papan kenyataan, aku cakap ngan dorang..pika pandang aku macam dengar suare aku je..linda plak macam tak nampak aku..muke macam tak suke aku...sara plak mase tu kelas physics kot..aku tak ingat sangat ari ape, aku cakap ngan die, die tak layan aku langsung..terus paling muke daripada aku..PERRH ! memang syokk la aku cakap ! mirul, ema, emy selalunye akan cakap ngan aku..tapi nak pandang aku pun tak nak da sekarang..

perasaan aku ?? yupp ! aku sangat terase ! rase macam aku mule mule masuk kelas science awal tahun lepas..sangat kesunyian..kejadian ni wat aku teringat kay ain, azza ngan atin..dorang selalu ade utk aku..tak akan tinggallkan aku bile nak jalan kat mane mane..gi kelas same same, gi makmal same same, gi rehat same same..semuanye same same..mase ari jumaat, mase waktu rehat aku ngadu hal ni kat ayu, ana ngan anis..nasib la dorang sudi nak teman aku rehat...thx ana, ayu dan anis..perasaan aku terubat sikit mase pergi kem BM kat kompleks rakan muda BBS..aku lepak habis ngan ain, azza ngan atin..jumaat malam sabtu, aku, ain ngan azza lepak kat bilik aku sampai pukul 1..atin plak cube menidurkan diri..tak dapat join kiteorang..aku, ain ngan azza gurau gurau, gelak gelak...semuenye larh ! aku tak nak pikir pasal ramai budak 5sc tak nak kawan ngan aku...tu la cara nak lupekan masalah aku..


ape yang berlaku ni, aku reda je..mungkin tu satu dugaan utk aku..aku terime je..takpe, utk menyenangkan korang, aku akan diam dalam kelas 5sc tu dan bile lepas SPM nanti aku try keluarkan diri aku drpd kawasan serting ni seterusnye N9..korang da tak payah nak hadap muke aku lagi dah ! ape ape pun, SUKE HATI KORANG LA ! aku tak nak dan tak boleh pakse supaya orang suke nak kawan ngan aku, tu hak korang..wassalam..




MOOD : TERASE + SEDIH SIKIT + REDA NGAN DUGAAN-NYA

:)

0 person:

Post a Comment